The Old One
Martin Larsen
2023-03-17 19:22:46 UTC
Weekendavisen's Ideer informerer i denne uge at der fundet et 247 000
000 000 år gammelt myggefossil på Mallorca.

Det er lige før man bliver svimmel af tandblindhed ;-)
Bertel Lund Hansen
2023-03-18 09:32:54 UTC
Post by Martin Larsen
Weekendavisen's Ideer informerer i denne uge at der fundet et 247 000
000 000 år gammelt myggefossil på Mallorca.
Det er lige før man bliver svimmel af tandblindhed ;-)
Jeg vidste godt at myg er en plage, men at den plage eksisterede før
universets opståen, det er en overraskende oplysning.
Bertel, Denmark
Thomas Corell
2023-03-18 16:58:24 UTC
Post by Martin Larsen
[...]
Tjah... jeg bemærkede kun 'tandblindhed' ;-)
--
Mind is everything, everything is mind